Društvo APO PLUS d.o.o gradi uspešno partnerstvo kako sa klijentima, tako i sa zaposlenima i poslovnim partnerima, uz obostrano poštovanje i razumevanje.
Društvo je posvećeno identifikovanju individualnih potreba klijenata sa ciljem kreiranja proizvoda i pružanja usluga superiornog kvaliteta, koje se ne mogu naći na drugom mestu.
Ostvariti lidersku poziciju Društva na tržištu i poziciju jedne od najvećih u regionu, uz dalje jačanje prepoznatljivog brenda Društva.
Orjentacija da tržišnu utakmicu vodi na osnovu pružene usluge, inovacija proizvoda, raznorodnih kanala i načina distribucije i najstručnijeg kadra.
Fokusirani na klijenta i težimo da zadovoljimo i prevaziđemo očekivanja, na dnevnoj osnovi.
Posrednik u osiguranju je nezamenljiv partner svakom osiguraniku. Partnerstvo se zasniva na međusobnom poverenju, pozitivnom iskustvu, sposobnosti i ugledu posrednika. Uspešnost u posredovanju u osiguranju predstavlja povezivanje teorije i prakse u pravom smislu te reči i nalaže skladnost među njima. Kako bi se obezbedila sigurnost pojedinog privrednog subjekta, najbitnije je zaključiti optimalno osiguranje.
U APO PLUS-u smo udružili znanje i iskustvo. Stručnim radom, pre svega, ugledom i trudom opravdali smo poverenje brojnih osiguranika kao i osiguravajućih društava. To potvrđuje veliki broj osiguranika koji su nam ukazali svoje poverenje.
Polazeći od ubeđenja da svi imamo različite, kako objektivne, tako i subjektivne potrebe, naše poslovno načelo podrazumeva da svakom klijentu pristupamo uvažavajući njegove specifičnosti. Obzirom da ne postoji univerzalni program osiguranja koji odgovara potrebama svih osiguranika, težimo da obezbedimo optimalno osiguravajuće pokriće za svakog klijenta koje je „krojeno“ u saglasnosti sa njegovim individualnim osobenostima i rizicima kojima je izložen.
Naš tim, sačinjen od profesionalaca za različite vrste osiguranja, ima zadatak da identifikuje rizike kojima je izloženo poslovanje naših klijenata, predloži modele optimalnog osiguravajućeg pokrića, obezbedi najugodnije i najkonkurentnije uslove osiguranja i pruži svu asistenciju i pomoć kod prijave i rešavanja šteta. Reč je o kontinuiranom procesu koji se ne završava samim činom ugovaranja polisa osiguranja.